marți, 31 mai 2011

lost


-cam asa e in viata.

In ultimele 2 luni am analizat aproape tot din jurul meu. De la sentimente, pana la persoane, copaci, pietre,etc.
In ultimele 2 luni mi-am dat seama ca lumea asta e prea,mult prea, prea prea...nici nu imi gasesc cuvinte, pentru mine. Plina de curva, mincinosi, falsi, oameni falsi. Da, trist, dar 90% dintre voi nu sunteti decat niste falsi. Atat. Toata lumea poarta masti pentru a se integra in societate, de la fetite proaste de clasa a 7a care ajung pitipoance doar ca e "la moda" pana la perosoane mature care se asund in spatele altei personalitati pentru a fii acceptati in societate. Acum, e pe modelul "TURMA".

-nu am mai scris de mult. nu mi-am gasit cuvintele, si ironic, acum am atatea de spus incat nu le pot aranja in pagina.

-si tac.

Tac pentru ca asa e mai bine pentru toti. Tac ca sa fie bine. Desi ma simt pierduta intr-un labirint infinit, asa cred ca e mai bine. Cu totii avem perioade rele,right? Nu am altceva de facut. Tac, dar nu stiu cat voi mai putea suporta si nu stiu unde se va ajunge,nu sunt din piatra. Nu-mi place sa iau decizii mari si importante, simt ca nu le fac fata. Din cauza asta mi-am facut un aliat,timpul, el le rezolva pe toate..

-infinit.

Visele nu au limite. In ultima perioada visele m-au salvat. De multe ori cand sunt singura, atunci pot gandii in liniste. Cateodata nu-mi pot stapanii lacrimile, si atunci, dintr-o data, imi apare o imagine in fata. Si visez. Si vad o lume perfecta. Da,nu exista perfect, ghinionul meu ca sunt perfectionista.

-iubire.

Helooooo, I'm still here..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu