luni, 4 aprilie 2011

Game plan.


Cum ar fi daca sufletul ar fi un obiect?Sa facem o mica lista.
Atunci...:
-nu ar mai putea fi ranit de nimeni.
-ne-am putea controla sentimentele,asa cum ne putem controla mintea.
-l-am putea opri din a fugii in bratele celui care nu trebuie.
-l-am putea face sa simta doar ce ar trebuii,si nu sa se ataseze de oricine.
-am putea face ce vrem,numai cum vrem...

...dar atunci nu am mai fi oameni. Nu am mai invata nimic din propriile greseli. Nu am mai avea parte de primul esec in dragoste, de prima dragoste timida, de aceaa dragoste pura..Nu am mai avea parte de bucuria de a invata ceva din toate lacrimile varsate pentru o persoana nepotrivita. Am fi niste roboti. Niste roboti care isi ghideaza sufletul dupa o schema. Ca un plan de joc. La urma urmei, dragostea este un joc,viata, este un joc in sine. Suntem niste pioni pe o tabla. Suntem simple personaje intr-o poveste, cadeodata prea complicata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu