marți, 9 februarie 2010

dezamagire.fericire.ura.iubire.pasiune.detest.

..si iata-ma din nou în fata ei. sta ca de obicei,in scaunul ei,la biroul ei,imbracata intr-o rochie minunata rosie, tragand din tigare mai dispretuitor ca oricand. este mai sclipitoare ca oricand. sclipeste..in ea sclipeste ura. ma dispretuia. ma ura. eu o iubem,o adoram,era totul pentru mine...dar mi-am dat seama prea tarziu.mult prea tarziu. parul ei blond era prins intru-un coc perfect. buzele ei erau mai rosii ca oricand..buzele ei...acele buze.. . nu vroiam decat s-o mai simt o singura data la pieptul meu, sa o mai strang o singura data in brate. dar stiam ca era vina mea. totul a fost din vina mea. a tras din tigare si m-a intrebat foarte rece "ce doresti?". am simtit ca imi ingheata sangele in vene. o simteam in mine. simteam toata indiferenta cu care imi vorbeste. imi aminteam cum,nu foarte de mult,si eu m-am purtat mai la fel cu ea. mult mai rau. i-am raspuns. "o singura sansa. ultima." . s-a uitat la mine timp de 10 secunde. nu a zis nimic. pur si simplu s-a intors cu spatele si mi-a spus "pleaca! nu te mai pot ierta si a 3-a oara. imi ajunge."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu